quinta-feira, 14 de maio de 2009

Exposiçom galega no Brasil- Palestra

Junho 2007
Organizada polo Conselho da Cultura Galega e a Secretaria de Estado da Cultura do Estado de São Paulo no Memorial do Imigrante, complementa-se com umha mesa redonda mediada por Carlos Quiroga.

PGL.- Desde 26 de Maio e até 25 deste mês está presente em São Paulo umha exposiçom que tenciona dar a conhecer no Brasil as diversas feiçons da cultura da Galiza. Sob o título genérico de "O Sorriso de Daniel", apresenta por meio de 62 painéis a diversidade e riqueza cultural galega, empregando como símbolos a figura do profeta Daniel do Pórtico da Glória e a imagem de Daniel R. Castelao, quem representa "um dos mais sólidos esforços para construir a identidade cultural e política da Galiza".[+...]
A exposiçom, enquadrada no 120 aniversário da antiga hospedaria do Memorial do Imigrante, foi produzida com o objectivo de apresentar a Galiza ao mundo, e está dividida em dez temas, entre eles as Águas Santas; A Moradia do Homem; Figuras da Nação; Os Trabalhos e os Dias; Cara da Modernidade; Eixos do Futuro; e O Caminho.

Mesas Redondas
A exposiçom complementa-se ainda com duas mesas redondas sobre a Galiza. A primeira, que decorrerá amanhã no Memorial do Imigrante, tratará o tema A Galeguia do Século XXI e contará como mediador com o escritor, membro da AGAL e director da revista AGÁLIA, Carlos Quiroga. No debate, ainda, participarám o músico e compositor José Miguel Wisnik, professor na USP, o escritor Luiz Ruffato, a Superintendente de Mercado do Museu da Língua Portuguesa Denise Lorch, o professor da Universidade de São Paulo Oswaldo Ceschin e Yara Frateschi Vieira, também professora na USP.

Nenhum comentário: